tirsdag 18. desember 2012

Siste jule korter i år


Årets siste julekorter er laget og jeg har kost meg med masse forskjellige leverandører i år.

Av og til overrasker min mann meg med et scrappeblad og nå i desember fikk jeg
 et fra Papercraft. Med dette bladet fikk jeg papir og stempler fra Marianne design.

To kort med samme stempel, men i ulike farger.
Innsidene ble pyntet med julebillett fra Minnehjørnet, stempel, snøkrystall  og blader.


På scrappetreff hos Scrappekjelleren i november laget jeg dette kortet.
Alt som trengtes var et post stempel fra Kort og godt.


Innsiden

Baksiden med personligt stempel.


Ha en fin tirsdag
Jorunn Elin





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...