lørdag 5. januar 2013

Koffert


Ungene våre fikk en London tur
i julegave fra oss foreldre.
Og i den forbindelsen kjøpte jeg på Scrappekjelleren
kofferter av papp/chipboard. I tillegg så hadde de inne 
Klistremerker Portobello-Road og en Die cut pakke med engelske flagg, farger og 
elementer som er typisk Engelsk.

Ungene fikk hver sin koffert og oppi lå et gavekort på turen.
Skal si det ble hyling og glede når alle tre pakket opp på likt.


De tre koffertene ferdig dekorert.


Gavekortet til venstre.


Prøvde å lage dem litt forskjellige.

Stikk innom til Scrappekjelleren for andre bokser og kofferter.
Flotte å gi som gave med kort inni.

Ha en fin Lørdag :)

8 kommentarer:

  1. så stilige kofferter! :) kul ide.

    SvarSlett
  2. Åååhh, så herlig gaveinnpakning!!! :D
    Stilig!!! :)
    Kan GODT tenke meg det blei gledeshyl ja! hihi... :)

    SvarSlett
  3. For en flott gave og ikke minst innpakningen :o)

    SvarSlett
  4. Knalltøffe kofferter! Skikkelig artig presang :o)
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  5. Takk for fine ord og besøk i bloggen min :o)

    SvarSlett
  6. Utrolig kreativt, skal ta med meg dette tipset, :-D

    SvarSlett
  7. Skikkelig flotte kofferter!!!!
    Ungene her og fikk sydentur til julegave.
    Har lagt ut video på fb.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...