mandag 13. mai 2013

Gave eske med kortet inni

Min kjære tante har fødselsdag på selveste 17 mai
og jeg tenkte å overraske henne med denne esken i presang.
 
 
Har valgt å bare ha dekor og pynt på selve lokket.
 
 
Esken er av metall og har plass til korter i størrelsen 6x8 cm
 


Noen av korten som ligger i esken
 


Matrialliste
Bazill fra reste kassen min
Mønster ark også fra reste kassen min
 
Dies: Kjolen fra Tom Holzt
Swirl fra Joy`s
Blomster ranke fra Memory Box
 
Perler fra K&G
Diverse blomster og bånd 
 
Deltar med esken hos
Hobbygarasjens Utfordringsblogg- inspirert av fargene
 
Ha en fin dag
hilsen Jorunn Elin

 

5 kommentarer:

  1. Å for en flott presang! Kjempeflott arbeid!
    Ha en deilig uke :o)

    SvarSlett
  2. Så nydelig boks du har laget, Jorunn Elin! Du er så flink på sånne bokser, du. Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordringsblogg. Klem fra Karin Lovise

    SvarSlett
  3. åååå, denne var stilig, ga meg en idè her nå :o)
    får håpe jeg får tid til å prøve den ut før jeg glenmer den ;o)
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  4. Flott ide og fine farger : )

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...