fredag 24. mai 2013

Konfirmasjons kort til gutter

Ja da er konfirmasjonene over på denne siden av sommeren.
Nye må nok lages i august og september
 
Fikk så lyst å prøve meg på et kort med grafitti stempel og
farger fra Distress putene mine.
Ble kansje litt for mye rosa og lilla, men gutter
kler seg jo så mye i lilla for tiden at jeg valgte å lag det gå.
 
Enkelt pyntet med klokke charms og en tag.
Stempler, Distress ink puter og pynt er handlet hos
 

På innsiden har jeg brukt de samme stemplene og sverting,
 med lomme for å legge inn en penge gave i.
 



Et bestillingskort
 til en gutt som bare bryr seg om fotball.
Fant noen gamle ark i hyllen min , fotball charms og hadde neste glemt ut dette flotte
stemplet til å lage tag av.
Beklager at bildet viser feil farger på bildet under.
 


 
Her kommer fargene best frem.
Inni kortet brukte jeg de samme arkene, lag på lag med sølvfarget kartong
 og stemplet med fotball skoen litt rundt omkring
 


 
Baksiden med personlig stempel
og en stripe fra samme fotball ark.
 

 
Materialliste
Stempler: Kort og Godt, NSS og Kaiserkraft
Charms: fotball og klokke fra Storytellers
Mønsterark: fra restekassen
Bazzill: svart, mørkeblå, hvit og sølvgrå
Distress ink farger:  Bundled sage, Chipped sapphire, dusty concord, Faded jeans, Mustard seed , Victorian velvet og Pumice stone
 
Håper alle får en strålende helg.
Selv så skal jeg ut for å se en av guttene våre spille fotball kamp på stor bane
så jeg håper været holder seg hele helgen.
 
Jorunn Elin
 





1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort! Kult stempel på det første og stilig med klokken! Kjempekult med taggen over det flotte papiret på den andre!
    Ha en nydelig helg :o)

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...