torsdag 17. oktober 2013

Magnolia artikkel hos Scraphaugen

Vi i DT- teamet fikk tilsendt en pakke med masse flotte
 Magnolia produkter fra Scraphaugen "sjefen" vår
og ble utfordret til å lage flere bidrag til en blogg artikkel.

Her er hva jeg leverte.


Produkt liste
Stempel Magnolia
Motiver er malt med Distress Ink refill
Kartong Bazzill
Div: tekst og tag fra K&G





Produkt liste
Perle swirl rosa Prima
PunchMartha Stewart Gjerde punch
Stempel Magnolia 
Motivet er malt med Distress Ink refill
Kartong Bazzill hvit og 2 rosa
Div: rose bånd og glitterlim

Så ta en titt innom Scraphaugen og se hva de andre laget.

4 kommentarer:

  1. Kjempesøte kort!
    Ha en deilig helg :o)

    SvarSlett
  2. så søte kort! du er flink til og male med distress. likte så godt den lilla fargen på mønsterarket på den øverste. ha ei flott helg! forresten så får eg ikkje kjangs til og være med på scrappetreff neste helg :( men eg håpa eg kan få komma innom ein tur? (viss eg får lov?) :)

    SvarSlett
  3. Så fine kort du har lagd :)
    God helg.

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte kort! Nå er jeg kommet meg etter forgje helg... Hølte meg litt hangover frem til onsdag;)

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...