fredag 4. oktober 2013

Mann med paraply

Jeg leker meg forsatt med Dylutions sprayene mine
og mange av diesene jeg har kjøpt meg det siste året.
Det blir mest brukt på tagene jeg lager, men av og til så trenger jeg noen herrekort
og da passer "mann med paraply" fra TM så godt.


For at mannen ikke skal bli så kjedelig i hvit,
så har jeg stemplet et tekst stempel på den etterpå.



Skyline diesen er fra Memory box.
Bakgrunnen er laget på akvarell papir.


Hilsen 
Jorunn Elin
 
Ha en fin helg

Legg gjerne igjen en kommentar hos meg, så titter jeg innom hos deg :)

3 kommentarer:

  1. Flotte kort! Herlig med fargedetaljene i buttonen og firkanten!
    Ha en nydelig lørdag :o)

    SvarSlett
  2. Stilig herrekort:) Likte godt fargene på bakgrunnen. Ble veldig flott med tekststempel på mannen med paraplyen:)
    Klem Henriette

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...