fredag 27. desember 2013

Julekort for Hobbygarasjen.no

Hei alle følgere og jeg håper dere har hatt en fin jul hittil.

Jeg takket ja for en stund siden, til å være designer for Karin Lovise og hennes
 nettbutikk Hobbygarasjen sammen med de andre dyktige DT medlemmene.

Min første oppgave var å lage julekort med tag,
og jeg fikk da en pakke med ark fra MME- Lost & Found Christmas
og masse flott pynt å bruke.

Her har jeg laget er posekort


Tag med avis ark, limt på en ny tag og pyntet med de
 flotte julestjernene fra Storyteller.
Stempel fra K&G

Bare elsker denne flotte nissen.


Alt av materialer er å få kjøpt i nettbutikken

Jeg har også laget disse kortene og tag for desember hos Hobbygarasjen


Mønster ark fra 3ndy paper, blomster fra Storyteller,  charms fra K&G
Hug Snug bånd og glitterlim.
Dies fra Tonic studio og stempel fra Bildmålarna

 Tag.
Mønster ark fra 3ndy paper.
Bilde fra K&G, osteklut, blomster, perler, bånd og brads



Mønster ark fra Pion design, osteklut, bånd, perler og blomster
Stempel fra K&G,

Alle disse produktene kan handles hos




Stikk innom utfordrings bloggen og bli med
på våre utfordringer som går hver måned.

Ha en forsatt fin romjul.
Jorunn Elin.


2 kommentarer:

  1. Så nydelige kort! Flott tag!
    Kos deg i morgen :o)
    Ønsker deg et riktig godt og kreativt år :o)

    SvarSlett
  2. Så flott kort og tag Jorunn Elin👍😃
    Ha en fin fering av d nyeåret og ønske deg et kreativt og flott år💕🎉

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...