mandag 23. desember 2013

Kalender 2014

Ja så er det blitt lille julaften allerede.
Huset er vasket, juletreet er pyntet,
ungene er spente og alle pakkene er klare.

nei......... jeg har glemt en.

Så i går kveld ble jeg sittende på scrapperommet å lage en til..
Denne så jeg på et treff i høst og spurte fint om å få ta bilde av det.

Kalender for 2014


Enkelt pyntet med en swirl fra Prima.


Kalenderblokk

Henges opp med vintage mini henger fra Melissa Frances.

Da ønsker jeg dere alle sammen en riktig god lille julaften.
Jeg skal ihvertfall sitte å se Hovmesteren og Grevinnen i kveld.
Den må bare ses på denne kvelden, når julefreden har senket seg 
i hus og hjem over hele landet.

DT- Jorunn Elin

3 kommentarer:

  1. Super flot kalender.
    Glædelig jul til dig og dine. :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe lekker kalender, og en riktig så flott julegave :)
    En riktig fin Jul til deg og dine Jorunn Elin, jule klem x

    SvarSlett
  3. Nydelig, lekker!
    En riktig god jul til deg og dine :o)

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...