søndag 10. august 2014

Good day sunshine


Her er enda et kort jeg laget for 
Hobbygarasjen.no sin utfordring i Juli

My Mind Eye har et kit som heter
Good day sunshine.
Ble egentlig kjøpt inn til minsten som ville scrappe med hu mor.
Arkene er fulle av flotte motiver som sjøboder, seilbrett
gitarer, sykler, palmer og tekster.

Her har jeg brukt det lyseste arket med en sol på og klippet ut 
små sjøboder fra baksiden.


Dette stemplet av sjøboder og fyrlykt  blir dessverre
ikke brukt nok, men det er jo et så herlig motivet.
I dag så har jeg fargelagt motivet med ungenes fargeblyanter
Stemplet på kraft kartong


Utgangspunktet er skissen fra Juli utfordringen hos 

Andre ting som er brukt er blonde og bånd,
dotter og div blomster.
Alt kan handles hos Hobbygarasjen.no

Frist for å delta er 15 aug.
Bli med du også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...