onsdag 10. februar 2016

Barne kort


Ikke ofte jeg lager barnekort lengre,
men i anledning 5 års Jubileumet til Hobbygarasjen.no
så fant jeg inspirasjon til å lage disse kortene



Størrelsen er 10x15cm
Mønsterark fra Bella Blv
Stempel fra Kaiserkraft


Splaten er dies fra Tim Holtz og er kuttet ut i kork
Stjerner fra Storytellers
På den gule kartongen har jeg brukt dies Revet ark fra K&G


 Kortene er nesten identiske




Vil du være med å feire Hobbygarasjen
Bli med på utfordringen her

Butikken feirer også Jubileumet med 5% på alle varer i hele Februar
(unntatt allerede nedsatte varer)
Besøk nettbutikken her

Legger disse kortene inn hos

Nordsalten hobbyklubb #132 Hurra for deg



3 kommentarer:

  1. Det der Bella Blv papiret var kjempelekkert. Det ble et virkelig artig kort!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte og morsomme kort :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
    Jeanett

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...