torsdag 3. mars 2016

Dåpskort og bordkort


Et dåpskort som også kan brukes som invitasjon.

Scrappesakene mine er pakke ned for å bli med
på treff til Scrap4fun i helgen 
Og som arrangør, så er jeg tidlig ute 
siden det er nok av andre saker å gjøre i stand.

Men får litt abstinenser... hihi når jeg ikke får
laget noe på kvelden. Så i går måtte jeg pakke
noe av det opp igjen og laget dette bordkortet og kortet 
til en utstilling.





Kortet er 12x15cm
Kledd med ark fra Papirdesign.
Bildet fra et klippeark hos Kort & Godt
Hjertedies  La la land Craft
Pynt: Hug snug bånd, roser, Prima blomst
Kakeserviett og osteklut


Bordkortet er laget med de samme produktene.
Alt kan handles hos Hobbygarasjen.no 


Legger dette inn hos
  Papirlosjen- Hjerter
Nordsalten Hobbyklubb Utstanser

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort!
    Tusen takk for at du deltok på hjerte-utfordringen hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  2. Nydelig, og jeg har jo vært så heldig å fått sett det i virkeligheten her på treffet!
    Kjempekos på treff!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig, og jeg har jo vært så heldig å fått sett det i virkeligheten her på treffet!
    Kjempekos på treff!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort med et nydelig motiv:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
    -Jeanett-

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...