torsdag 9. juni 2016

Champagne 40 års kort


Elsker å få bestilling på kort og liker det når jeg får en utfordring
med tema jeg ikke har prøvd meg på før.

Denne gangen var ønsker å glede mottakeren med 
søte bobler fra Champagne eller Prosecco.

Min utfordring var å finne bilde til dette og førstekvelden ble det 
en runde på Pinteres. Wow så mye fint å velge mellom der inne.
Men måtte ikke være noe rosa, det likte hun ikke.






Produkter jeg har brukt er:
Mønster ark fra Fabscrap
Dies fra Papirdesign og Memorybox
Pynt: organsa bånd, roser, halv perler
Bilde på fremsiden og inni kortet er lånt fra Pinterest




1 kommentar:

  1. Et kjempefint kort , så fint motiv og så flott med boble dies. Klem Synnøve

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...