onsdag 17. august 2016

Clean & Simple


I vår scrappe verden er det mange stil arter å jobbe med. 
Nye kommer til, 
men en jeg  faller tilbake til er Clean & Simple

En fin bakgrunn, lite pynt mem allikevel så flotte kort.

Less is more er en blogg hvor jeg finne
masse inspirasjon til denne stilen.

På mitt kort i dag 
har jeg brukt mønster ark i hvit og sort,
den gule kartongen fargen har jeg gjentatt i dottene.

Teksten er kuttet ut i mosegummi og all pynten er en woodvene.


Matrialliste

Ark: Kort og Godt
Dies: Papirdesign
Pynt: Dotter fra Papirdesign og Woodvene fra Wycinanka

Dett kortet passe til utfordringer hos

Kort O Mania : #158 Hurra for deg
Nordsalten Hobbyklubb: # 144 Uten bilde 

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  2. Ohhhh, herlig, herlig. CAS er jo det som ligger mitt hjerte nærmest, og digger papiret du har brukt, og gul som kontrast er aldri feil :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig uten bilde kort! likte godt måten du hadde pyntet det. Enkelt og fint! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb - Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  4. Kjempe fint kort! Takk for at du scrapper med oss i Kort o Mania.
    DT-Mari

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...