torsdag 15. desember 2016

3 Julekort

Da er jeg ferdig med å lage alle mine julekort 
og er i gang med å sende dem som skal i posten


Disse 3 kortene har alle stempler/tekster fra North Star Design og Engros

Først kommer et med mitt favoritt stempel.


Julenisse med slede over skogen

Ramme rundt motivet er Doiliy dies fra X cut.
Pyntet med snøkrystall dies fra kaBoks og perler.
Bølgepapp og rødt og svart bånd.
Tekst stripen har jeg laget selv på pc.


Mønster ark er fra Papirdesign.


Kort nr 2 har tekst som fokus og passet så godt til engelen jeg handlet meg
i London for noen år siden.
Teksten fra North Star Desing og Engros heter


Det sies at når kvelden kommer






Kort nr 3 har tekst fra klippeark nr 13.
Rammen rundt er laget med glitter ark og pyntet med
Kristtorn dies fra Papirdesing og blomsten jeg handlet på reise i Bratislava.
Mønster arket er fra Papirdesign. Baksiden av et ark med fluesopper.


Ha en fin jule tid alle sammen

2 kommentarer:

  1. Så flink du er som er ferdig med julekortene :-)
    Flotte kort med så fine tekster!

    SvarSlett
  2. Flotte kort, som vanlig. Og jeg er litt misunnelig på deg som har fått laget så mange julekort.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...