fredag 17. mars 2017

Konfirmasjon

Sist helg så var jeg på Stordascrappen
og fikk laget mange korter. Herlig å bare være gjest



Dette kortet er laget med  mønster ark fra Papirdesign
Bildet er lånt fra Facebook gruppa Digi stamp.

Pyntet med blomster og sommerfugler fra Wycinaka.
Stemplet er fra Papirdesign.




Her har jeg også brukt et bilde fra gruppa Digi Stamp
Arkene og sirkel stemplene er fra Kort og Godt,
 mens teksten er fra Papirdesign


Inni kortet har jeg stemplet fra samme plate som sirklene
og en stripe med mønster ark som pengelomme.



Legger Jente kortet inn hos
Scrappelyst  Mars - sommerfugler

5 kommentarer:

  1. Så nydelige kort. Lekre farger og herlige farger!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Herlige kort!
    Digger de gule sommerfuglene på det første.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kjempefine konfirmantkort!
    Flotte papirer og detaljer på begge to!
    Og så moro å være på treff, jeg er sikker på at du fikk masse inspirasjon med deg hjem igjen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlige kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    DT-Katrine

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...