tirsdag 13. juni 2017

Kort med ballonger


Jeg vil ha en stor ballong, en som der en fin ballong,
en med hatt og nese på og den skal være blå.

Flott tekst av Arne Bendiksen

Og hvem liker vel ikke ballonger.
I vår hobby kan vi få dem i alle slags fasonger og gjerne laget med dies.

Mine er laget med dies fra Kort og Godt og har bruk ark fra Pion Design.

Hobbygarasjen har utfordring i Juni og Juli
Bruk Ballonger eller Vimpler
Dere finner den HER



Bakgrunnen er laget med Oxide , lagt på en stensil og dratt over et lag med Sparkling Medium



Da håper jeg du ble inspirert til å bli med på vår utfordring
Ha en fin dag :) 

1 kommentar:

  1. stilig kort, bakgrunnen ser ut som skikkelig murstein ! inspirert ble jeg, så tror jeg må lage noe til månedens utfordring. Ha en fin dag

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...