tirsdag 12. september 2017

Pop opp kort


I dag vil jeg vise et Pop opp kort 
jeg laget på bestilling til en konfirmant.



Dette mønsterarket passet midt i blinken til temaet
jeg skulle lage til denne ungdommen.


Her har jeg fått med de fleste av elementene som beskrev denne ungdommen:

Han likte å spille spill på pc, fantasi spill som Smite
og var glad i sin rosa pique t-skjorte.
I tillegg så var han flink på skolen og veldig omsorgsfull



Matrialliste
Mønster ark og Tekst dies fra Papirdesign
Siluett dies fra Dixi craft
Pique skjorte og Smite logo funnet på nett.
Headsett dies fra Aliexpress
Pc dies fra Marianne design
Stjerne dies fra Spellbinders
Alfabeth dies fra kaBoks
Stempeltekster fra Norsk Stempelblad

Legger dette inn hos

Jeg har brukt blå og rosa
Kort o Mania  #182 Alt er lov




3 kommentarer:

  1. Utrolig flott boks!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Dette bokskortet er så stilig! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns septemberutfordring!
    Klem, DT- Cathrine.

    SvarSlett
  3. Kjempe tøft pop up kort! Tøff detalj med høreklokker .) Takk for du deltok hos Kort o Mania! :) Dt-Gina

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...