fredag 20. oktober 2017

Halloween kort

Mens jeg var igang med Halloween posene
så måtte jeg bare lage noen kort også.

Bakgrunnene har jeg laget med Distress Oxide
og mønster ark fra Papirdesign. Knask eller knep
Uglene er handlet på "1 pound store" i England. Der kan du fine mye rart.
Hattene er tegnet på frihånd og klippet ut.


Sirklene er et ark med freebies jeg  hadde liggende.
Gjerdet er laget med punch fra Martha Stewart


Gresskaret er laget av en liten rund punch. Den ene rundingen har jeg klippet en liten bue
på i toppen, den andre formet jeg til en liten oval.
Og siden jeg elsker dotter, så selvsagt må det pyntes med noen her også.

Legger dette inn hos
Papirplaneten Oktober Halloween
Scrap from your heart #14 Halloween

4 kommentarer:

  1. Så tøffe Halloween-kort! Fine bakgrunner også!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kort du har lagd.
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Bodil

    SvarSlett
  3. Flotte kort:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente
    :)

    SvarSlett
  4. Så fine halloweenkort du har laga. Flotte bakgrunner. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...