tirsdag 19. desember 2017

Sjokolade gave

Forrige uke hadde jeg venninner på besøk for julescrapping,
gave utveksling og hyggelig samvær.

Da ble jeg ferdig med en gave til noen gode venner av oss.

Her har jeg 2 esker sjokolade som er bygget opp av tykk papp
og så kledd med de flotte mønster arkene til Maja Design

Nederst er ei Toffifee eske og øverst en eske med Mokka bønner.

Flott chipboard langs kanten. 


Esken er pyntet  med chipboard fra SnipArt.
Nydelige snøkrylstaller i 3D med en rød bling i midten.
Ellers pyntet med en stor snøkrystall fra Søstrene Grene,
roser, frosta bær fra Kort og Godt, Hug snug bånd
 røde bling perler og blad dies fra Kort og Godt.





Denne gaven legger jeg inn hos

Scrappelyst Desember gave 

4 kommentarer:

  1. Lekker gave. Nydelig mønsterpapir og lekre chipboard. Men sjølvsagt er det jo måten ein setter sammen elementene på som gjør at det blir vakkert.

    SvarSlett
  2. Så flott gave! Spennende med sjokolade i to etasjer. Nydelig pyntet!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Så lekkert laget og skikkelig fantastisk gave!

    Takk for at du deltar i desember-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Nydelig sjokoladeeske.
    En kjempefin gave. Gøy med to forskjellige sjokoladetyper.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...