torsdag 19. april 2018

Rødt konfirmasjonskort


Det nærmer seg konfirmasjonstid
og det lages mange kort for tiden på bestilling.

Her ble jeg inspirert av fargen på kjolen
og fant frem rød foam ark med glitter. 
Svart og hvit ark fra Kort og Godt med stjerner og tekst passer 
fint til det røde glitter arket.


Pynten er roser og andre blomster, røde bling perler,
og litt tråd fra en pose med pole`rgarn fra Biltema.


Legger dette inn hos

Scrappelyst  April- blomster
Scrap from your heart #20 ikke 6x6
Scrappines #4 Konfirmasjon 

5 kommentarer:

  1. Så flott det blei med rødt, kvitt og svart.
    Skulle gjerne vore med på treff i Ølen, men eg er opptatt den helga :/

    SvarSlett
  2. Dette konfirmasjonskortet likte jeg , så friskt , tøft , flott oppsett og nydelig. Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Utrolig flott konfirmasjonskort.
    Dette likte jeg veldig godt.
    Tøft med kombinasjonen stjerner og blomster. Flott fargebruk.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert kort i herlige fargekombinasjon. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Så lekkert konfirmasjonskort. <3 Digger fargekombinasjonen.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness denne mnd. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...