tirsdag 3. april 2018

Go will- Animal party


Så kjekt med nye stempler og jeg falt for disse happy, smilende
figurene fra All & Create allerede på messen i Birmingham.

Plate #51 inneholder alle figurene, tekstene, ballong, hatter og presanger.
Her har jeg brukt maskering teknikken med Post it lapper.

Alle figurene ble stemplet først og malt med Distress markers og vannpensel.
Så stemplet jeg detaljene som ballonger, hatter og pakkene.
Tekstene tok jeg til slutt når alt var ferdig malt.

Blir i så godt humør av å jobbe med disse.


Scrappelyst Gublis mars- Farger 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig herlig kort!!
    Ble i godt humør av dette...
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Kjempefestlig kort med nydelig fargelegging. Som Hege skriver over her, jeg ble i skikkelig godt humør av dette kortet!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...